قلب من امیرعلی جونقلب من امیرعلی جون، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
نفس من مهراسا جوننفس من مهراسا جون، تا این لحظه: 12 سال و 15 روز سن داره

ریکا و کیجای من

بابایی متولد ساری و مامانی متولد نیشابور پسری متولد نیشابور و دختری متولد ساری محل زندگی ساری

یلدا ۱۳۹۶ مدرسه دختر نازم

1396/9/28 20:35
547 بازدید
اشتراک گذاری
یلدای ۱۳۹۶


تموم هستی من
از زندگی
جوجه های زیبای من



از سمت راست ترنج و هلیا و رژینا و نازنین نشسته هستن
و زهرا فلاحی و نجمه امیری و هلیا و مریم و سوگل فردیس و پریا



اولین یلدای وانیای عزیز



تزئینات مامانی برای مدرسه دختر نازش



عزیزای من



اینم ترنج دوست مهراسا جون





اینم پکیج امیرعلی و مهراسا



مهراسا جونم با معلمش



جشن یلدای امسال
مهراسا جون کنار مربی عزیزش خانم نوری
خیلی خیلی خوش گذشت



اینم وانیا جون



مهراسا با دوستان گلش
کن از مهراسا جون زهرا حق پرست
و مهرگان گوران
کیانا هاشمی
و ملیسا غلامی سمت چپ عکس



جوجه آخر پاییز وانیا واحدی

مهراسا جونم امسال یلدا و تو مدرسه خیلی عالی برگزار کرد
و منم که طبق معمول تو کار تزئینات بودم
و اصلا حتی فرصت نکردم از دختر نازم با لباس محلی عکس بگیرم
مهراسا جون با لباس محلی ماه شده بود
ولی حتما از روی عکس آتلیه عکس میزارم
و آخر وقت داداشی هم اومد مدرسه پیش ما و با داداش جون عکس دو نفری هم گرفتن


اینم تم یلدایی



تزئینات آجیلی



انار جای شمعی


https://t.me/joinchat/BN5tEhE0WoQuIBoTGyp8gg
گروه مامانی و دوستان

آدرس کانال گروه
@chef217



هنر نمایی مامانی برای مدرسه دخترش

https://t.me/joinchat/BN5tEhE0WoQuIBoTGyp8gg
گروه مامانی و دوستان

آدرس کانال گروه
@chef217



https://t.me/joinchat/BN5tEhE0WoQuIBoTGyp8gg
گروه مامانی و دوستان

آدرس کانال گروه
@chef217



اینم کیک یلدای مهراسای عزیز تر از جونم



تزئینات آجیل



نمای نزدیک کدو


پسندها (2)

نظرات (0)