قلب من امیرعلی جونقلب من امیرعلی جون، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
نفس من مهراسا جوننفس من مهراسا جون، تا این لحظه: 12 سال و 17 روز سن داره

ریکا و کیجای من

بابایی متولد ساری و مامانی متولد نیشابور پسری متولد نیشابور و دختری متولد ساری محل زندگی ساری

دختر زیبای من

1396/9/19 11:26
370 بازدید
اشتراک گذاری


مهراسا جونم با تکلیفهاش

مهراسا جون وقتی از مدرسه میاد زود و تند و سریع تمام تکلیفش و انجام میده
الهی مامان فدای دختر نازش بشه


اینم کاردستی مدرسه عشق من

این کاردستی و خودش با دستهای کوچیکش ربان و مثل نخ و سوزن دوخت و من براش پاپیون زدم


اینم گیس بافته دخترجونم



مهراسا جون اولین دندون شیری پایینش افتاد



اینم یهویی مهراسا با عروسکش



وقتی که خواهر داری غم نداری

اینم جوجه های من
مهراسا از مدرسه اومده بود و داداش جونش بهش نهار میداد
زیباترین لحظه های زندگی من دیدن خنده های شیرین این دو تا وروجکه
پسندها (1)

نظرات (0)