قلب من امیرعلی جونقلب من امیرعلی جون، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره
نفس من مهراسا جوننفس من مهراسا جون، تا این لحظه: 12 سال و 16 روز سن داره

ریکا و کیجای من

بابایی متولد ساری و مامانی متولد نیشابور پسری متولد نیشابور و دختری متولد ساری محل زندگی ساری

خواهر و برادری مهربان

1396/8/25 23:42
255 بازدید
اشتراک گذاری




عشقهای من جنگل شهید زارع یه روز بارونی



روز اول مهر

داداشی جون


پسر موتور سوار من





عاشق خنده هاتونم



اینم روز اول مهر امیر علی جان





قبل کوتاه کردن موهاش







سفارشهای آخر داداشی برای روز اول مدرسه خواهرجونش



دادش جون نگران پشت پنجره کلاس خواهرش
امیرعلی جون تا مهراسا از مدرسه میاد کلی نگرانش هست





وروجکها تو کافی شاپ



جوجه های من







امیدوارم همیشه پشت و پناه هم باشید







اینم ژست داداش بزرگ





دوتا وروجک من خونه خاله کوثر که از کربلا اومده بود




پسندها (2)

نظرات (0)