قلب من امیرعلی جونقلب من امیرعلی جون، تا این لحظه: 18 سال و 8 ماه و 18 روز سن داره
نفس من مهراسا جوننفس من مهراسا جون، تا این لحظه: 12 سال و 21 روز سن داره

ریکا و کیجای من

بابایی متولد ساری و مامانی متولد نیشابور پسری متولد نیشابور و دختری متولد ساری محل زندگی ساری

دبستان مهدی رشتی

1396/8/22 14:03
444 بازدید
اشتراک گذاری

مهراسا و پیش دبستان
 

 

 


وروجک منو......

 

 

 

 


مهراسا تو صف

 

 

 

 


روز اول مدرسه مهراساجون

 

 

 

 


مهراسا جونم سر کلاس

 

 

 

 


روز کودک

 

 

 

 

 

 

 

 


مهراسا جون سر صف با زدن بلز موسیقی زنده اجرا کرد
شعر
خوشحال و شاد و خندانم

 

 

 

 


اینم هنر مامان مهراسا

 

 

 

 


عشششششق

 

 

 

 


مهراسا در حال خوندن

 

 

 

 


شیطون کوچولوی من

 

 

 

 


چشماش دل مامان و میبره

 

 

 

 

 

 

 

 


جشن قرآن کوچولوی نازم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


عشق من با ژست عکاسی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


با بچه ها و مربیان عزیزش

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


نفسم با صف داره میره کلاس

 

 

 

 

 

 

 

 


اردوی مدرسه به اردوگاه بادله

 

 

 

 


اینم خانم دکتر کوچولوی من داره کاردستی درست میکنه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


مهراسا جون هم یار پلیس شد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


اینم از اول مهر تا الان😊
امیدوارم وقتی دخترم بزرگ شد😍😍😍😍
کلی ذوق کنه از جمع کردن این عکسها😙😙😙😙😊😊😊😊😊😊😊

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)